Honlap elemzés, keresőeredményességi vizsgálat

Minden út egy lépéssel kezdődik

A Google nem publikálja a keresőhelyezések meghatározásához használt algoritmusát, ezért az általános, főként csupán technológiai összehasonlításból álló elemzés nem sok sikerrel kecsegtet.

Számtalan olyan honlap létezik, amely minden, az általános vélekedés szerint keresőbarát technológiai követelménynek megfelel, mégsem ér el megfelelő helyezéseket.

Keresőeredményességi vizsgálat szolgáltatásunk alkalmazott módszertana ezért jelentősen eltér a versenytársainkéitól.

Mi mindig az alapoktól kezdjük a vizsgálatot, és teljes körűségre törekszünk, ezért a keresőeredményességi vizsgálat nálunk egy folyamat, amelynek életciklusa három szakaszra osztható.

A kiinduló állapot vizsgálata

Ez a szakasza igényli a legnagyobb időbeni ráfordítást, és önmagában is több részterületre oszlik.

A legfontosabb mindig a valós online piacod megismerése, a számodra értékes kulcsszavak, és az azokra legeredményesebben szereplő versenytársaid meghatározása. Kizárólag ennek pontos ismeretében és természetesen ehhez viszonyítva lehet meghatározni honlapod keresőeredményességét.

Mint minden összehasonlító elemzés során, itt is az erősségek és a gyengeségek meghatározása a feladat, mind a saját, mind a konkurens honlapok vonatkozásában.

Keresőeredményességi vizsgálatunk a fentieket követően a honlapod technológiai és webergonómiai megoldásait, valamint tartalmait veszi górcső alá. Ehhez több mint 50 szempont érvényesülését vizsgáljuk több különböző elemző eszköz segítségével.

A tartalom vizsgálata során a kulcsszó sűrűség ellenőrzésén túl a nyelvezetet, magyar nyelvű honlapok esetén a nyelvhelyességet, illetve CMS rendszerek alkalmazása esetén a honosítás teljeskörűségét vizsgáljuk meg.

Részletes fejlesztési ajánlások megfogalmazása

Honlapod hiányosságait tételesen soroljuk fel, majd azokra a probléma és a megoldás általános ismertetésén túl tételes, egyedi fejlesztési és üzemeltetési ajánlásokat fogalmazunk meg a prioritások megjelölésével mindhárom (úgymint technológia, tartalom, webergonómia) témakörben.

Ennek a szakasznak a végterméke egy olyan dokumentum, amelyet a honlapod technológia fejlesztői, illetve tartalmi üzemeltetői kell, hogy felhasználjanak a munkájuk során, lépésről-lépésre végrehajtva az abban megfogalmazott, és hozzájuk rendelt feladatokat.

Kontroll vizsgálatok

Gyakran előfordul, hogy a fejlesztők és üzemeltetők egyéb tevékenységeinek sorában nem jut kellő idő, vagy figyelem a megfogalmazott ajánlások végrehajtására, ezért kulcsfontosságú az általuk elvégzett munka független, tételes, mennyiségi és minőségi ellenőrzése.

Eredményekről csak akkor beszélhetünk, ha sikerül azokat mérésekkel is igazolnunk, ezért az ajánlások végrehajtását követően 4 és 7 hónap múlva keresőeredményességi visszamérést végzünk.

Ezek a vizsgálatok alkotják a keresőeredményességi vizsgálat befejező szakaszát.

Mennyibe kerül a keresőeredményességi vizsgálat?

A keresőeredményességi vizsgálat egyszeri díja 99 000 Ft+áfa, amely az előzőekben felsorolt mindhárom szakasz díjait tartalmazza.

Mivel a kulcsszavak nyelvenként eltérőek, ezért a keresőeredményességi vizsgálat egyszeri díja nyelvenként értendő.

Magyar, angol és német nyelvű honlapok keresőeredményességi vizsgálatát vállaljuk, az elemzés magyar nyelven kerül átadásra.

Milyen garanciát vállalunk a keresőeredményességi vizsgálatunkra?

A keresőeredményességi vizsgálat szolgáltatásunkra 100%-os pénz visszafizetési garanciát vállalunk, amely az alábbi feltételek együttes teljesülése esetén érvényesíthető; a megfogalmazott ajánlások végrehajtásának ellenőrzése során megállapítható, hogy valamennyi ajánlás végrehajtása megtörtént, és az ajánlások végrehajtását követő 7. hónapban elvégzett visszamérés során a honlap nem éri el a keresőeredményességi vizsgálatban megjelölt kulcsszavak vonatkozásában az ugyanott megjelölt találati pozíciókat.