Nem „voltak”, ez a jövő.

Pár éve, amikor egy autóbontó telephelyén voltam a Kispál zenekar „Az ember sárból lesz és sárba tér” dalszövege jutott eszembe.

Volt ott sok minden. A sárban, mert előző nap esett.

Akkor is az volt a célom, hogy potenciális ügyfelet találjak egy projektem megvalósításához, de a látvány nem sok sikerrel kecsegtetett, és ezt az első benyomást az eredmény is igazolta.

Ma ismét egy autóbontóban jártam. A cél ugyanaz volt. Partnert találni egyik doménem üzemeltetéséhez. Jelentem, kellemes csalódásban volt részem. Talán az európai kultúra, talán a válság jótékony hatása, de még a szabadban tárolt gumik, műanyag és karosszériaelemek is tisztán, a tárolóelemeiken katonás rendben sorakoztak. A raktárhelyiségek és a tárolás színvonala is magáért beszélt.

A cég az idei évben az online csatornákon érkező vásárlóerő megszerzésére helyezte a hangsúlyt. Ennek szellemében milliós nagyságrendű keresőoptimalizálási szerződést kötött a közelmúltban, és az általam kínált ajánlat is elnyerte a tetszését, így ezek kombinációjával totális támadást indít a Google első helyeinek megszerzéséért.